söndag 18 april 2010

Stockholm city scrap, del III

Här kommer fler bilder på ytterligare ett kort (det mest avancerade kortet hittills, faktiskt) jag gjorde under Stockholmsmaran i mars:


Lite suddigt, men så kan det gå.








Till det här kortet använde jag min Ultimate Pro, och den uppmärksamma läsaren ser att det är ett pop up-kort. Det var faktiskt inte svårt alls att få till kortet, och jag är vansinnigt nöjd med det (för en gångs skull!)! Visst skulle man kunna dekorera kortet ännu mer, men jag tycker faktiskt inte att det behövs.

5 kommentarer:

  1. vad kreativ du verkar vara , kul :)

    SvaraRadera
  2. Sött kort! Självklart ska man vara nöjd när man gjort något bra.
    kram

    SvaraRadera
  3. Häftigt med pop up! Måste testas. . Härligt att vara nöjd, det tycker jag att du skall vara.

    SvaraRadera
  4. Vilket gulligt kort! Finurligt att det kommer "ut" när man viker upp det...

    /Miaa

    SvaraRadera
  5. Åh, så glad jag blir för era kommentarer! Tack! :D

    SvaraRadera