måndag 5 april 2010

Stockholm city scrap, del II

Här kommer ytterligare ett par bilder på ett annat kort jag gjorde under förra helgens mara:





Kanske inte det roligaste påskkortet, men det är ett påskkort i alla fall...

Jag har ju faktiskt inte berättat allt som hände på maran... Den som är uppmärksam kan dock ha listat ut "The big thing" i och med det här inlägget, men alla kanske inte är så uppmärksamma, så jag måste ju berätta det i alla fall.... Jag vann en Epic Six! Jo, det är sant! Och det sjukaste är att jag, natten till söndagen, drömde om just det! Dock drömde jag att Sofia drog min lott och att den var ogiltig då jag hade skrynklat ihop den för mycket, och så blev det ju som tur var inte, men jag vann! Hihi! Jag som aldrig brukar ha turen på min sida! Jag har inte hunnit testa den än dock, men det kommer och då kommer det även en rapport!

1 kommentar:

  1. Det är ju helt galet, gu va härligt, grattis!!! Det är ju sånt som aldrig händer... Kortet tyckte jag också var jättefint, jag gillar enkelheten och pappret utanpå är ju underbart, vad är det för nåt, minns du det?
    KRAM!

    SvaraRadera