fredag 11 mars 2011

Rubriktävling!

Nu är min senaste LO klar, så när som på en liten rubrik.... Och då jag själv har fullständig idétorka vad gäller just en rubrik så tänkte jag utlysa en liten tävling! Vem kommer på den bästa rubriken?! Vinsten är hemlig, men jag kan avslöja att den har med scrapbooking att göra och att den är värd runt en hundring! Tävlingen pågår till och med den 22 mars och den 23 mars avslöjar jag vinnaren! Posta ditt rubrikförslag i kommentarsfältet till det här inlägget.

Så sätt igång och börja tävla!


Det är jag och min dotter på bilden.


Här någonstans tänkte jag mig rubriken!

17 kommentarer:

  1. När jag såg den otroligt finstämda bilden tänkte jag "Ögonblick av lycka", bilden utstrålar verkligen ömhet!
    Verkligen jättefin LO!
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  2. "You can fly so high" (Ev. med undertiteln "My sweet little butterfly") Tyckte det passade med dekorationerna! :-D

    SvaraRadera
  3. Nyfikna blå!

    finns ingen som har så stora vackra blå ögon som tifasessan!

    SvaraRadera
  4. Hemligheter och förtroligheter
    TILLSAMMANS
    Du och jag

    Det ser ut som du viskar en hemlighet i hennes öra... tjejer emellen.
    ninaerica

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det vore snyggt med något kort, kanske bara ett ord, i liten text. Ser framför mig "tillsammans" eller "ögonblick" skrivet med dymo. Jättesnygg lo!

    SvaraRadera
  6. Tack för alla förslag! :D

    SvaraRadera
  7. Du är en fröjd för ögat

    SvaraRadera
  8. Tycker att det ska stå:
    Mor och dotter mys.

    Kanon fin LO!

    SvaraRadera
  9. En ängel viskar i mitt öra,,,,,,,,,,,,,,,,

    SvaraRadera
  10. En ängel viskar i mitt öra......

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar lo du gjort. Rubriker är alltid svårt! Men jag tycker om nåt i stil med: "mammas lilla mirakel".

    Kram Milla

    SvaraRadera
  12. Hihi jag tycker ni ser så luriga ut båda två. Att du viskar en hemlis i din dotters öra och att ni planerar något bus :-) Därför tycker jag att ni båda är:

    "Busfrön"

    SvaraRadera
  13. Underbar LO, här kommer mitt förslag.

    "Bara vara, vi två"

    :-D

    SvaraRadera