lördag 10 april 2010

Projekt 365

I dag fick jag en idé - utifrån vilken jag bestämde mig för att det baske mig är dags för att köpa en fotoskrivare - om att så fort Knådd är född, anta "utmaningen" Projekt 365.

Projektet innebär att man varje dag, under ett helt år, scrappar om ett foto och då tänkte jag att detta kan ju bli en alldeles egen version av "Min första bok"-varianterna! Dock är en förutsättning för att jag skall klara av detta projekt, att jag har en egen fotoskrivare...

Det finns olika sätt man kan utföra utmaningen på, och på Scrappiz läste jag nyss om att det ska gå att få tag på "Prjoekt 365-kit", men det går ju precis lika bra att göra sin egen variant. Dock har jag inte riktigt listat ut hur man kan göra, eftersom 365 dagar ändå är ganska många, trots allt...

Är det någon som antagit den här utmaningen och som har lite tips och idéer om hur man kan lägga upp det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar