lördag 10 april 2010

Bloggcandy med en tvist, á la Kajsa!

In Frame scrapbooking har just nu en tävling som verkligen inte går av för hackor! Man kan vinna en scrapbookingväska, vilket vore precis det jag behöver just nu! För att ha en chans i tävlingen, måste man dock värva andra till att anmäla sig till In Frames nyhetsbrev, och det gör ni (för ni vill väl hjälpa mig?!) genom att klicka på den här länken! Jag kan se vilka personer jag har värvat, så tro inte att du kan lura mig. *fniss* Du som anmäler dig till nyhetsbrevet går dock inte heller lottlös, utan alla som anmäler sig till det har chans att själva vinna biobiljetter, så kom igen nu!

Känner du dig inte övertygad om att hjälpa mig?

Okejrå... Jag gör så här... Jag kommer att lotta ut ett hemligt scrapbookingpaket bland alla er som hjälper mig att försöka vinna väskan!

Känner du dig övertygad nu då?!

Bra!

Då gör du så här:
1) du anmäler dig till In Frames nyhetsbrev genom att klicka på den här länken
2) därefter skriver du ett litet meddelande till det här inlägget, i vilket du anger din mailadress (det är nämligen din mailadress jag ser över "värvade medlemmar")!

Svårare än så är det inte!

Vill du därtill ha en extra lott i min bloggcandy, skriver du även om den här tävlingen i din egen blogg och länkar till det här inlägget!

Helt enkelt: Bloggcandy med en tvist, á la Kajsa!


Alla som hjälper mig med att försöka vinna väskan, kommer alltså ha en chans att vinna mitt hemliga scrapbookingpaket - oavsett om jag vinner väskan eller inte!

Tävlingen pågår till och med den 15e maj!

9 kommentarer:

  1. Hej sis,
    walden.johanna@gmail.com

    vill se magen nu! hoppas allt är bra pussis

    SvaraRadera
  2. Haaa jag skriver inte i min egen blogg men jag gav dig min ena mail adress så du har fått en lott av mig! Hiii så en lott hos dig får jag ju då..... min mail adress kan inte misstolkas när du kollar;)

    Haaa underbart att vi gör samma sak samtidigt.....

    SvaraRadera
  3. Klart att jag vill hjälpa dig Kajsa! Jag har nu anmält mig till nyhetsbrevet... min adress är sophia_lindgren(snabel-a)hotmail.com

    Hoppas att altt är bra med dig och din fina mage!
    Ha det gott vännen.
    KRAM! Sophia

    SvaraRadera
  4. Jag använde min andra mailadress och skrev in den, dvs ellisthefairy@yahoo.com! =)
    Har även bloggat om detta nu! =)
    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.14536142
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  5. Nu efter allt festfixande tog jag mig också tid att klicka på länken, haha så det är klart jag vill va med :-) Jag länkar i bloggen också. veronica.tingvall@gmail.com är min mailadress.
    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Jag klickade i så du kan vinna väskan, lycka till =)
    mariathim@telia.com

    Mvh MariaT

    SvaraRadera
  7. Hej igen, nu har jag klickat på länken och hoppas att du vinner ;)
    Fick paketet, det var jättefina grejer och har redan använt det mesta :)
    Skriver på min blogg!

    SvaraRadera
  8. Oj nej, glömde visst skriva min emailadress; lollo_love_cats@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. jag vill vara med :)
    email: n12imr1a@hotmail.com

    länkat i bloggen: http://falafeel.blogg.se/2010/april/tavling-15-maj.html#comment

    SvaraRadera