söndag 14 mars 2010

Scrapmästare 2010

Tidningen Allt om scrap har utlyst en tävling som pågår till den 11 april, nämligen "Årets scrapmästare 2010"! Ett himla roligt initiativ, måste jag säga! Jag vet ju att jag själv inte har ens en tillstymmelse till chans i tävlingen vilket i sig gör att jag inte ens kommer att ge det en chans, men det är ju ett fantastiskt roligt initiativ som man faktiskt blir lite inspirerad av!

Den 25 april kommer tio finalister att presenteras i tidningen och ytterligare lite längre fram - nämligen den 23 maj - kommer man tydligen att som vanlig dödlig scrappare kunna rösta på sin favorit (läsarrösterna utgör 50% av av de totala rösterna); sedermera presenteras vinnarna (1an, 2an och 3an) den 6 juni! Jag hoppas så innerligt att min "favvoscrappare" kommer att ställa upp i tävlingen, för hennes alster går inte av för hackor vill jag lova (jag vet egentligen inte vad det är med hennes alster som tilltalar mig så oerhört, men jag de liksom bara.... Ja... De är liksom bara en ren njutning att titta på)! Så, vi får hoppas att hon ställer upp i tävlingen helt enkelt!

Den nyfikne kan förresten läsa mer om tävlingen här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar