lördag 10 oktober 2009

Två veckor

Nu är det bara två veckor kvar tills Handarbetas träff, yeay! Jag älskar att vara på träff och skapa, för man får så många idéer! Det enda bökiga är att jag inte har någon bra väska att packa i, utan det brukar få bli ett gäng papperspåsar och det är väl mindre smidigt. Men det funkar.

Då mina klisterduttar är slut här hemma och jag inte har hunnit hämta ut mitt paket på posten, har jag inte haft möjlighet att vare sig fortsätta på min altrade grej, eller skapa någon ny LO så här kommer ytterligare ett par gamla LO jag gjort till min BOM:


Den här LO-n gjorde jag som ett bidrag till Magdas scrapfeber i våras; utmaningen var att utgå från färgerna blått och gult i olika nyanser. Jag är ganska nöjd med resultatet faktiskt!




Det var första gången jag på allvar använde pearl maker, en nedrans rolig pryl!







En LO om att både Adam och jag är stenbockar. Den här gjorde jag för galet länge sedan!


Det finns ett gäng scraputmaningar på nätet just nu, vilka lockar lite. Men jag vet inte... Jag tycker inte att jag har tiden som jag i så fall skulle behöva. Men vi får se, jag skall fundera lite till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar