fredag 2 oktober 2009

*suck*

Jag beställde ett scrappaket i början av veckan, från Inkywings, med en massa saker som jag verkligen vill få nu, men paketet har inte kommit än! Grrrr....! Jag som såg fram mot en scrapparhelg... *suck* Förhoppningsvis har Handarbeta sin pysselstuga öppen i morgon dock, så att det blir lite pysslande av...

Jag håller fortfarande på för fullt med min altrade lilla grej... Det tar dock en hel del tid att få den klar eftersom det är svårt att hinna pyssla i veckorna. Nu låter det nog som om det är värsta avancerade grejen, haha, men det är det verkligen inte. Dock är det något jag är i behov av, men så spännande är det faktiskt inte... Jag hoppas bli klar med den i helgen och så fort jag är klar, lägger jag ut bilder!

Jag kanske skulle sätta mig och greja lite nu...

2 kommentarer:

  1. Oh vad det är störigt när paketen inte kommer!

    Magdas har ju scrapfeber den här månaden, du ska inte hänga på? Jag köpte kittet och det var mycket spännande saker i. Sen så är det ju cc på svensk scrapbooking snart också. Jag är med på allt, hihi! så är det när man bara går hemma... Kram!

    SvaraRadera
  2. hej systra mi!!! en ny blogg!?! saknar di puss

    SvaraRadera