måndag 21 februari 2011

Inspirationsbok

Det är väl knappast någon hemlighet att jag gillar Veronicas alster och idéer... Det känns faktiskt, ärligt talat, som om jag oftare hänvisar till hennes kreationer jämfört än vad jag visar upp mina egna verk... Hur som helst; nu har Veronica börjat göra en Inspirationsbok och den fyller verkligen sitt syfte då den inspirerar till och med mig att göra en till mig själv!

Jag har gått och fnulat på idén med inspirationsbok länge, men som jag inte har kommit mig för att börja med då jag liksom inte vet hur jag skall lägga upp det! Och jag vågar knappt ta itu med projektet eftersom jag är rädd att det blir ytterligare ett misslyckat DD-projekt, så att säga (jag har för övrigt inte lagt ner DD-albumet men då vi fortfarande inte har köpt någon färgpatron till skrivaren är det liksom svårt att slutföra det hela...)...

När jag var på Panduro höromdagen köpte jag dock ett canvas-album, efter att ha suktat efter ett sådant lääänge, och det slog mig idag att jag ju kan göra det albumet till mitt inspirationsalbum! Det skulle kunna passa perfekt till det! Men jag vågar alltså inte ens komma igång.... Veronica och jag har bokat en ny dejt dock, så eventuellt väntar jag med att köra igång, tills jag är i Linköping. Det är ju bara ett par veckor kvar tills dess....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar