onsdag 9 februari 2011

Om jag bara hade pengar....

Fy fanken, så det rycker i shoppingnerven nu! Jag vill handla fina saker! Så illa är det, att jag som aldrig varit något stort punch-fan, nu till och med vill köpa på mig en massa punchar! Till exempel den här:

Martha Stewart Chrysantheium

Jag sprang nämligen över en blogg där en tjej använt sig av just denna punch, och det blev ju hur tufft som helst! Kolla själv här!

Jag har förresten glömt att berätta att jag fick min efterlängtade scrapväska i födelsedagspresent (jag har världens snällaste svärföräldrar! Aj löv it!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar också stansar (för det heter väl så på svenska?) man får liksom två saker i ett, man kan göra snygga hål och man får de utstansade figurerna :)
    Den där stansen var ju hur läcker som helst, blommorna hon hade gjort var riktigt fina.

    SvaraRadera
  2. Eller hur?! Synd bara att det måste kosta pengar...

    SvaraRadera