fredag 26 november 2010

Stockholm city scrap - bilder!

Så kommer här då äntligen några bilder från Stockholm City Scrap, som ägde rum sista helgen i oktober. Jag fick inte så himla mycket gjort under träffen - av förklarliga skäl - men jag hann ändå bli helt klar med tre layouter och jag hann med att börja på en fjärde! Så, here we go:



Ljuset blev lite tokigt på den här bilden, men det syns ju på ett ungefär hur den blev i alla fall. Jag älskar verkligen den lilla klockan nere till höger!

3 kommentarer:

  1. FIIINT!!! Jag älskar verkligen Angel ordet på den sista. Du är verkligen bra på att få till snygga blom-kluster sånt kan verkligen inte jag...
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Nämen tack, snälla! :) För en gångs skull är jag faktiskt nöjd med alla tre layouterna och jag tror att det har mycket att göra med att jag utgått från bra skisser (skisser från Yoli)! Det är något jag tänker fortsätta med. :) Överhuvudtaget gillar jag att inspireras av hennes layouter, för hon är apgrym!

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Älskar de där blommorna :)

    SvaraRadera