måndag 29 november 2010

December daily del II - typ

Nej... Jag har ju, som förmodat, inte kommit igång med mit December daily-album än... Jag har dock kikat lite mer på Ali Edwards hemsida och jag insåg att det album jag spanat ut i mina gömmor, nog inte är det helt bästa för uppgiften... Så nu sitter jag och spanar runt efter vad jag måste köpa för att komma igång och så hittade jag det här albumet som jag tror kan fungera riktigt bra! Men jag kommer inte åt att köpa det förrän på fredag, så jag antar att jag måste fuska med de första dagarna och lägga in dem i efterhand... Och så får jag nog börja med första december och inte första advent - det blir för mycket att ta igen annars.

Men alltså... Det är ju så svårt att med en femmånaders hitta tiden till att pyssla! Jag fattar inte hur andra småbarnsföräldrar gör?! Det känns liksom lite taskigt att låta Tifa sitta i barnstolen hela dagen, för att jag skall ha roligt... Hur gör dessa småbarnsföräldrar?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar