torsdag 7 januari 2010

Shit pommes frites!

Jag surfade in på Inkidos scrapblog precis, och fick syn på en megaläcker födelsedagsmuffin! Jag menar, kolla här! Det är itne utan att man blir lite sugen på att försöka ge sig på något liknande själv...

Jag såg förresten dessutom att Inkido har en bloggcandy just nu, som varar till den 13e januari, och jag måste ju den en chans, naturligtvis! Med min vanliga tur så... Ja, ni vet... Men va fan... "Den som inget vågar, inget vinner", eller "Den vinner som är trägen..." om man hellre vill. Candyn hittar du i alla fall här.

I julklapp fick jag sammanlagt 750:- i presentkort på Panduro, snart är det dags för lite shopping, tror jag bestämt! Tjoho!

Nu skall jag dock ta ett litet mellanmål... Over and out.

1 kommentar:

  1. Jag vet!!!den är hur snygg som helst men hur gör man den? Det har jag ingen aning om.
    Hoppas du mår bra, kram/Veronica

    SvaraRadera