söndag 31 januari 2010

Jag ger mig inte

Jag vill vinna, jag vill vinna, jag vill vinna... Lillblomman lottar ut lite godis i sin blogg, och jag vill ju naturligtvis vara med och tävla!

Vad gäller skapandet så går det sådär för min egen del... Jag har svårt att hitta tid till att sätta mig ner, och när jag scrappar vill jag liksom kunna fokusera helt. Jag avskyr när jag hamnar i sådana här "svackor" för jag vill ju scrappa! Jag kanske måste ta mig i kragen, helt enkelt... Cissi och jag har i alla fall bokat in en skaparhelg (dock inte förrän vecka 11) nu, och det är inte så länge kvar tills Stockholm city scrap och detta ser jag verkligen fram mot! Dock borde jag börja värma upp redan nu, eftersom jag känner mig jäkligt ringrostig... Jag får väl helt enkelt börja hänga lite mer på Scrappiz, och hoppas på att inspirationen återfinner sig! Ja, så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar