söndag 17 januari 2010

Blä

Som vanligt vann jag ingenting i candy-tävlingen den här gången heller. Jag börjar fundera över om det överhuvudtaget är någon idé att ställa upp i dessa tävlingar - jag vinner ju aldrig någonting! Blä! Usch så bitter jag låter nu... Men jag har huvudvärk - får jag skylla på det? *fniss* Jag har för övrigt funderat på att ha en egen liten utlottning, den dagen som bloggens räknare stiger över 1000 besökare.


Jag har slängt iväg en anmälan till vårens scrapmara i Stockholm nu i alla fall, den som återkommer två gånger per år, anordnad av butik Handarbeta. Det brukar vara riktigt j***a trevligt, och att Handarbeta är en av mina favoritbutiker, på grund av deras sjukt "braiga" utbud, gör ju inte saken sämre direkt. Jag hoppas att jag får med mig svägerskan också bara, men det tror jag nog att jag får!


På pysselfronten är det definitivt stiltje - jag har ingen inspiration för tillfället. Jag tycker att allt jag gör blir likadant, och jag vet liksom inte hur jag skall gå vidare, vad gäller nya tekniker, nytt material etcetera. Och så saknar jag att ha ett eget pysselrum, där jag kan få möjlighet att breda ut mig, och ha pågående projekt upplagda och framme. Som det är nu så finns det liksom inte plats att bre' ut sig, och det tar lite udden av inspirationen att hålla igång. Den dagen vi flyttar till villa, dock.... Den dagen...

1 kommentar:

  1. Ja jag förstår hur du menar med stilje. Jag känner det samma just nu. Visst att jag kan bli nöjd med vissa alster så sätt. Men jag har svårt att få wow känlsan. Men det är nog mycket med för att det är så mycket annat just nu! =)

    SvaraRadera