måndag 28 september 2009

Rackarns

Det blev inga Pearl Centers för min del... Rackarns! Får nog ta och köpa in några, istället...

Jag börjar inse att bloggpartyt som jag hade tänkt att vara med i, nog får strykas för min del. Deadline är på söndag, och jag har inte skickat in ett enda bidrag än... Jag har knappt ens tillverkat ett enda bidrag än... Och jag vet ju att jag inte skulle ha en suck i konkurrensen ändå, så... Nä... Det får nog bli så att jag gör några utmaningar för min egen skull.

Jag har faktiskt börjat altra en grej! Det är en gammal skokartong som skall omvandlas till något praktiskt... Mer än så avslöjar jag inte just nu, men jag lovar att återkomma i frågan, även med bilder!

Nu tänker jag göra kväll!

2 kommentarer:

  1. Jag vinner heller aldrig utlottningar.... störigt är vad det är.

    Vad dumt att du inte kan se filmen, det funkar hos mig så prova igen. Det är ganska kul.

    Och seriöst kvinna, gör nåt åt ditt självförtroende, du gör ju jättefina saker... skärpning ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men så du säger... ;) Tack!

    SvaraRadera