söndag 13 september 2009

Provence I

2005 åkte vi till Frankrike hela familjen - 8 pers var vi, allt som allt! - där vi under två veckors tid hyrde ett hus i Rians. Det var en helt underbar semester och jag har så sakteligen börjat scrappa ett längre tema om just den resan. Håll till godo:









Färgen på den här bilden blev urkass, verkligen, men det är alltså samma blåa färg som på de övriga layouterna i temat!








Nu har jag inte scrappat något till det här temat på säkert två år, men det är för att jag inte hittar de papper jag har använt mig av (naturligtvis var jag klantig nog att göra slut på dem, innan jag skaffade mer), och till just det här temat vill jag gärna köra på enbart samma papper... Vi får väl se om jag lyckas få tag i det, igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar