måndag 18 oktober 2010

Länge sedan sist...

Ja, det var då inte igår som jag bloggade här... Jag vet... Men det finns ont om tid för att skapa nu för tiden, och när jag väl skapar så gör jag tackkort och sådana har jag redan visat upp ett helt gäng här så det är tveksamt om ni verkligen vill se fler.... Och det känns lite "onödigt" att uppdatera här "bara för att", när jag inte har så mycket vettigt att skriva... Men nu är det snart Stockholm City Scrap - det är inte ens två veckor kvar nu! - och det skall bli underbart! Jag älskar dessa scraphelger i Stockholm, och tycker egentligen att två helger per år är på tok för lite! I år kommer ju Tifa att följa med dock, så jag vet inte riktigt hur mycket jag kommer att få gjort... Men jag har blivit lovad barnvakt på plats så vi får väl hoppas på det... *fniss* Jag har dock en liten idé om hur jag skall kunna effektivisera mitt skapande på plats, så vi får väl se hur det går...

Apropå Stockholm City Scrap förresten... Man kan vinna inträdesbiljetter dit av Handarbeta - som ju också anordnar hela träffen - och även om min tur vad gäller bloggcandys brukar vara tämligen begränsad, så är jag ju rent av korkad, om jag inte ger det en chans! Så, självklart vill jag vara med i tävlingen!
Klicka på loggan så kommer du till tävlingen, du också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar