torsdag 1 september 2011

Snart ett år sedan...

Snart är det dags för höstens mara inne i Stockholm - som jag längtar! Det har därtill hänt en helt sjukt rolig grej (som jag dock, tyvärr, inte kan berätta om än... Men snart så!) och därmed känner jag att jag med största sannolikhet kommer att få den nystart som jag så väl behöver, vad gäller mitt skapande! Som en markering funderar jag på att också byta blogg... Till wordpress, då jag inte är helt nöjd med blogspot. Dock vet jag inte om det går att flytta inlägg mellan olika blogghotell... Någon som vet?

Jag satt för övrigt, just på grund av att jag funderar på att byta blogg, och kollade igenom gamla inlägg och hittade det här inlägget från förra höstens mara! Snacka om att mitt Lilla T har vuxit! Nu ser hon ut så här:


1 kommentar:

  1. Jag vet hur man gör! Kan hjälpa dig ikväll eller imorgon. Det tar max 5 min.
    Min oredigerade flytt kan du se här: helenaohlin.wordpress.com

    SvaraRadera