tisdag 16 augusti 2011

Ekonomisk scrapbooking

I och med mitt köpstoppsår unnade jag mig, förra veckan, boken Ekonomisk scrapbooking av Pernilla Wåhlström.

Boken är ganska basic, men inte så himla dum ändå, faktiskt. Den bygger på en rad olika tips och beskrivningar, till exempel på hur man gör egna biljetter - något som jag tycker är fint på layouter, men som jag sällan använder mig av eftersom jag inte vetat riktigt hur man gör...

Wåhlström har även med en beskrivning på hur man kan göra egna - fina! - blommor av kaffefilter, liksom en beskrivning på hur man kan göra egna album! Just album är en sådan grej som jag tycker det är riktigt roligt om man gör själv, eftersom det blir så himla mycket mer personligt så.

Jag hade nog förväntat mig ännu lite mer innehåll i boken tror jag, men den är helt klart värd sina knappa 70:-!

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar